Rustler
Zuchwała kradzież koni — Zdobądź królestwo lub zniszcz je do szczętu Oto klasyczna rozgrywka w stylu GTA w średniowiecznym wydaniu. Nagrodą w Wielkim Turnieju jest ręka księżniczki, więc czym prędzej należy przejść drogę od zwykłego zbójcy aż do czempiona. Albo nie, jeśli nie chcesz. Koleś (to ty) oraz jego przyjaciel (całkiem przypadkowo imieniem Ziomek) postanawiają wygrać Turniej, a w sukurs przyjdą im święte granaty ręczne, odpicowane konie oraz samobieżni bardowie. Ta gra to istne szaleństwo i rozwałka w komediowym sosie. Co oferuje gra: - Zuchwała kradzież koni: Szerz zniszczenie w średniowiecznym świecie inspirowanym GTA. Korzystaj z mieczy, włóczni, kupy... Cel uświęca środki. - Noś koronę: Aby wygrać w Wielkim Turnieju, będąc zaledwie zwykłym wieśniakiem, będziesz się musiał nieźle napocić. Wchodź w dziwne sojusze, rozgrywaj przeciwników oraz wykopuj szkielety dinozaurów (no bo czemu nie)? - Średniowieczna piaskownica: Graj tak, jak chcesz. Jeśli lubisz, możesz przez cały czas wypełniać zadania, siać zniszczenie oraz śmiać się do rozpuku z innych! - Koń by się uśmiał! Wystrzeliwuj krowy w powietrze, powłócz sąsiadami przez błoto, rzuć parę świętych granatów ręcznych a także rysuj pługiem fikuśne obrazy w polu. - Bard-dzo dobra muzyka: Zatrudnij barda, który będzie ci przygrywał twoje ulubione melodie oraz dodaj potężną ścieżkę dźwiękową do swoich przygód.