Legend of Keepers: W tej oryginalnej mieszance Dungeon Management i Roguelite pokierujesz swoją karierą jako Dungeon Manager! RogueDefender Każda tura będzie inna, ale gracze zachowają niektóre bonusy swojego Mistrza pomiędzy kolejnymi turami. Jak już wspomnieliśmy, nasza gra jest mieszanką Roguelite i Dungeon Management. Jak to osiągnęliśmy? Przeprowadzając wiele testów, aby znaleźć idealną równowagę między zarządzaniem a fazami lochów!" Faza lochów Najpierw będziesz musiał zaplanować obronę przed grupą poszukiwaczy przygód. Sprawdź ich statystyki i odporność, a następnie umieść najlepsze pułapki i potwory, aby ich pokonać! Kiedy uznasz, że loch jest gotowy, rozpocznij czołganie! Będziesz mógł wtedy obserwować śmierć tych bohaterów! To odwrócony dungeon crawler: bohaterowie będą poruszać się po lochach i uruchamiać pułapki, które umieściłeś. Kiedy grupa poszukiwaczy przygód napotka grupę potworów, które umieściłeś w swoim lochu, dojdzie do walki turowej! Zawiera wszystkie dodatki: Legend of Keepers: Soul Smugglers Legend of Keepers: Feed the Troll Legend of Keepers: Return of the Goddess Legend of Keepers: Supporter Pack Ruinarch: Symulator złego władcy z naciskiem na generowanie historii. Istnieje wiele sposobów na bycie złym. Wybieraj spośród trzech Archetypów władcy - każdy z nich zapewnia inny styl gry. Chcesz skupić się na czystej destrukcji czy wolisz bardziej subtelne podejście władcy marionetek? Możesz eksperymentować, łącząc niszczycielskie zaklęcia. Najłatwiejszym sposobem na zniszczenie wieśniaków jest po prostu rzucanie potężnych zaklęć, takich jak trzęsienia ziemi, błyskawice i inne. Ale co się stanie, gdy rzucisz meteor na trującą kałużę? Trujące eksplozje meteorów, ot co! A to tylko jeden z wielu nikczemnych sposobów, w jakie można łączyć interakcje żywiołów. Mieszkańcy wioski mogą zostać obarczeni wadami. Jasne, możesz po prostu zniszczyć świat za pomocą lodu i ognia, ale prawdziwa zabawa zaczyna się, gdy wtrącasz się w życie wieśniaków, aby postawić ich w fascynujących i tragicznych sytuacjach! Naznacz irytującego męża Niewiernością, a następnie obserwuj fajerwerki, gdy powiesz jego żonie o jego występkach. Możesz przywoływać potwory, które porywają i nękają mieszkańców wioski. Możesz porwać lub przejąć wędrującego potwora, a następnie wyhodować go w swojej hodowli. Pozwoli ci to przywoływać je jako część oddziałów potworów. Twórz grupy potworów, aby porywać wieśniaków lub napadać na wioski. Możesz rozprzestrzeniać złośliwe informacje. Beholder pozwala na przywoływanie Oczu na całym świecie w celu zbierania informacji. Widziałeś rycerza kradnącego miksturę szamana? Przechowaj to jako informację, a następnie powiedz o tym Szamanowi!