Rugby League Live 4
STWÓRZMY HISTORIĘ Ustawienia gry – różnorodność taktyk daje możliwość wyboru takiego rodzaju ataku, którym przechytrzysz obronę przeciwnika. System zmian i zastępstw dokonywanych w czasie rzeczywistym. Tryb wieloletniej kariery umożliwiający rozwijanie zawodnika od juniora aż po gwiazdę najwyższej klasy rozgrywkowej! Kreator FanHub – twórz własne stadiony, loga, graczy oraz zespoły i udostępniaj je online na wszystkich obsługiwanych platformach. Ponad 100 drużyn, 300 fotorealistycznych modeli zawodników NRL oraz aktualne składy i stroje. Zupełnie nowe animacje motion-capture – w tym m.in. chwyty za kostki i ataki całym ciałem!