Rugby Challenge 3
Pozycja! Wiązanie! Atak! NOWE RUGBY 7. Realizm i dynamika rugby siedmioosobowego. TRYB „ZOSTAŃ PROFESJONALISTĄ”. Kontroluj własne przeznaczenie rozgrywając 13 naładowanych akcją sezonów – rozpocznij jako nieopierzony debiutant i zakończ zmagania jako profesjonalista. NOWY FANHUB. Interaktywny kreator gracza umożliwiający przeniesienie siebie do świata gry i wspinanie się po szczeblach zawodowej kariery. TWÓRZ I POBIERAJ. Twórz własnych graczy i drużyny korzystając z nowej funkcji tatuażu i dziel się nimi na wszystkich platformach. KOMENTARZ NA ŻYWO. Angielski komentarz w wykonaniu Granta Nisbetta i Justina Marshalla lub francuski, nagrany przez Erica Bayle’a i Thomasa Lombarda. WIELE TRYBÓW GRY. Między innymi: pojedynczy mecz, tryb wielodrużynowy, tryb turnieju, tryb wieloletniej kariery, tryb „Zostań profesjonalistą” oraz tryb online. PONAD 11 RÓŻNYCH KONKURENCJI, w tym, między innymi, zupełnie nowe rozgrywki Super Rugby, ITM Cup oraz Currie Cup.