Rolling Hills: Make Sushi, Make Friends
Zwijaj rolki, nawiązuj przyjaźnie Zyskanie opinii światowej sławy szefa kuchni i przepełnienie swoich twórców dumą od zawsze było Twoim marzeniem – w końcu jesteś najnowocześniejszym robotem, który uwielbia sushi. Los chciał, że przyjaźni mieszkańcy Rolling Hills szukają wschodzącej gwiazdy branży gastronomicznej, która przejmie lokalną restaurację sushi – to wyjątkowa okazja, aby wyjątkowy robot udowodnił swoją wartość. Stwórz bazę przepisów, kupuj idealne składniki i pomóż zmienić kameralne miasteczko w kulinarną mekkę w Rolling Hills, czyli pozytywnym połączeniu symulacji i gry polegającej na prowadzeniu restauracji, w której liczą się proste przyjemności. Do dzieła! Rób fenomenalne sushi Zbieraj nowe przepisy, aby trafić w gusta mieszkańców miasteczka, pozyskuj świeże składniki z lokalnego rynku, dzięki którym zrobisz lepsze, smaczniejsze rolki, i stań się mistrzem sushi. Nawiązuj nowe, wspaniałe przyjaźnie Zaprzyjaźnij się z mieszkańcami Rolling Hills przy kawie i pomagaj im w codziennych sprawach. Razem możecie sprawić, że wszystkim będzie żyło się lepiej! Spełnij swoje marzenie o własnej restauracji Rzuć się w wir pracy – obsługuj klientów, aby zarobić trochę grosza i zebrać pozytywne oceny. Zmień wystrój restauracji, aby zdobyć premie i wyrazić swój styl.