Road Redemption
W zniszczonym przez wojnę świecie gangi walczą o panowanie na drogach. Gdy motocyklista zabija bossa najbogatszego kartelu zbrojeń, jego członkowie wyznaczają olbrzymią nagrodę za głowę zabójcy. Teraz tropi go każdy wyposażony w motocykl i nóż rzezimieszek, wojownik i łowca nagród, włącznie z Tobą. Wyścig trwa. Aby zwyciężyć, musisz przemierzać terytoria sojuszniczych i wrogich gangów, walcząc każdą bronią, jaką masz pod ręką: mieczami, strzelbami, kijami baseballowymi, młotami, bombami i nie tylko. Musisz wykorzystywać zdobyte środki i uczyć się, aby rozwijać swoje umiejętności, rozbudowywać motocykl i ulepszać bronie. Droga do chwały i bogactwa jest długa, trudna i zbrukana krwią, ale na szczęście masz szybki motocykl. Odpalaj silnik Road Redemption to wysokooktanowa gra wyścigowa, w której prowadzisz gang motocyklowy w epicką podróż pełną krwawych starć i szybkiej jazdy. W miarę gry ulepszasz postać, motocykl i bronie poprzez wykonywanie rozmaitych zajęć takich jak wyścigi, zabójstwa czy rabunki. Kop, chwytaj przeciwnika, kontruj – używaj pełnego arsenału ruchów, aby przetrwać. Na drogach pustkowia śmierć jest częsta, ale wcale nie oznacza końca zabawy: jeśli zginiesz, zachowujesz dotychczasowy dorobek i możesz od razu wrócić do wyścigu. Samotny wilk umiera, stado żyje Walcz razem ze znajomymi lub zgnieć ich pod swoimi oponami w lokalnym i internetowym trybie wieloosobowym. Możesz grać w internetowym trybie wieloosobowym lub na podzielonym ekranie (2-4 graczy). Cechy ■ Tryb wieloosobowy online ■ Ogromny arsenał brutalnych broni. ■ Tryb współpracy na podzielonym ekranie dla 4 graczy. ■ Duże drzewo umiejętności do rozwinięcia. Zbieraj łupy, aby ulepszać postać, motocykl i bronie. ■ Złożony system walk motocyklowych z rozmaitymi ciosami takimi jak chwyty, kopnięcia, kontry czy trafienia krytyczne.