Risk of Rain 2
Ucieknij z pogrążonej w chaosie obcej planety, przedzierając się przez hordy rozszalałych potworów. Możesz działać ze znajomymi lub w pojedynkę. Łącz ze sobą łupy na wiele zaskakujących sposobów, osiągnij mistrzostwo w grze każdą postacią i stań się największym zagrożeniem w okolicy. PRZETRWAJ NA OBCEJ PLANECIE Czeka Cię wyprawa do kilkunastu ręcznie stworzonych lokacji wypełnionych potworami i ogromnymi bossami pragnącymi ukrócić Twój zapętlony żywot. Pokonaj ostatniego bossa i ucieknij lub kontynuuj podejście, by przekonać się, jak długo zdołasz przetrwać. Wyjątkowy system skalowania gwarantuje niekończący się wzrost zarówno Twojej siły, jak i siły przeciwników. ODKRYJ NOWE, POTĘŻNE PRZEDMIOTY Ponad 110 przedmiotów zapewnia powiew świeżości oraz nowe wyzwanie przy każdym podejściu. Im więcej uda Ci się zgromadzić przedmiotów, tym korzystniej połączą się ich efekty, a niektóre z kombinacji niejednokrotnie Cię zaskoczą. Im więcej odkryjesz przedmiotów, tym więcej informacji o uniwersum i strategiach znajdziesz w dziennikach. POZNAJ NOWE SPOSOBY PRZECHODZENIA GRY Odblokuj dziesięciu grywalnych ocalałych, z których każdy reprezentuje własny, unikatowy styl walki oraz odrębny zestaw umiejętności do opanowania. Poznaj sekrety artefaktów, by móc korzystać z modyfikatorów rozgrywki, takich jak przyjacielski ogień, losowe miejsce odrodzenia, wybór przedmiotów i inne. Dzięki losowej kolejności etapów, przeciwników i przedmiotów każde podejście jest unikatowe. GRAJ W POJEDYNKĘ LUB W KOOPERACJI Ruszaj samodzielnie na przygodę lub z maksymalnie trzema znajomymi w trybie kooperacji online. Możesz też rywalizować z innymi w próbach Prismatic Trials. Nowe postacie, takie jak Captain oraz MUL-T, poszerzają dotychczasowe grono ocalałych, w którego skład wchodzą m.in. Engineer, Huntress i słynny Commando.