Rise Eterna
Daj się ponieść nostalgii w taktycznej grze RPG inspirowanej klasycznymi tytułami gatunku. Wyrusz w podróż pełną przygód, spotkaj szereg unikatowych postaci i poznaj niesamowitą opowieść. Zwerbuj do drużyny aż 14 postaci charakteryzujących się unikatowymi zdolnościami i pokonaj swoje największe koszmary w epickich walkach. Odkryj mroczne sekrety i poznaj dojrzałą historię, skupioną na relacji pomiędzy dwiema zagubionymi duszami, które walcząc ramię w ramię próbują odkryć sens swojego życia.