Resident Evil Revelations 2 (Epizod 1)
W grze Resident Evil Revelations 2 splatają się z sobą dwie historie podzielone na 4 epizody wciągającej rozgrywki w stylu survival horror. Epizod 1: Kolonia Karna Claire i Moira, porwane przez nieznanych sprawców, odzyskują przytomność na wyspie, na której roi się od przerażających istot rodem z koszmarów. Kobiety muszą podjąć desperacką walkę, by wyjść cało z tej opresji. *Epizod 1 zawiera Tryb Szturmu, zapewniający niezliczone godziny rozgrywki.