Strój Komendanta - Barry
Wzbudzaj zaufanie w stroju poważnego Komendanta Barry'ego. *Zawartość dostępna w Trybie Kampanii i Szturmu. *Epizod 1 i Pakiet zgodności są warunkiem uzyskania dostępu do zawartości.