Resident Evil Requiem Deluxe Edition
Dodatkowa zawartość w ramach zamówienia przedpremierowego: - Strój Grace „Apokalipsa” - Ta zawartość może zostać udostępniona później. - Strój zmieni tylko wygląd Grace. Resident Evil Requiem Deluxe Edition. Zawiera pełną wersję gry i zestaw deluxe. Niezbędnik dla prawdziwych ocalałych. Zawartość zestawu deluxe: - Strój Grace „Dimitrescu” - Strój Grace „Film noir” - Strój Leona „RE4” - Strój Leona „Apokalipsa” - Strój Leona „Film noir” - Filtr obrazu: „Apokalipsa” - Filtr obrazu: „Film noir” - Cztery skórki broni, w tym Skórka broni S&S M232 „Apokalipsa” - Zawieszka z Panem Szopem - Zawieszka z emblematem DSO - Ścieżka dźwiękow „Raccoon City Classic” - Akta: listy z 1998 roku Nowa era survival horroru nadchodzi wraz z Resident Evil Requiem, najnowszą i najbardziej wciągającą odsłoną kultowej serii Resident Evil. Doświadcz przerażającego survival horroru z analityczką FBI Grace Ashcroft i wskocz w porywającą, pełną adrenaliny akcję z legendarnym agentem Leonem S. Kennedym. Ich przeplatające się losy i unikalne style gry tworzą wstrząsające, pełne emocji doświadczenie, które przerazi Cię do szpiku kości. *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.