RESIDENT EVIL 2 1-Shot Demo
W specjalnie skonfigurowanej wersji demo możesz zagrać w odnowioną grę Resident Evil 2. Pamiętaj, że choć możesz ginąć i kontynuować grę dowolną ilość razy, masz tylko 30 MINUT na ukończenie wersji demo. Wczuj się w atmosferę horroru, grając we własnym tempie, lub w desperackim szale spróbuj rozwiązać wszystkie zagadki czekające na posterunku policji w Raccoon City. Wybór należy do Ciebie! Uwaga: wersja demo jest dostępna do 31.01.2019 r. Do gry niezbędne jest zalogowanie się i aktywne połączenie internetowe. Jeśli podczas rozgrywki aplikacja zostanie rozłączona i przejdzie w tryb offline, licznik czasu będzie kontynuować odliczanie po powrocie do ekranu tytułowego. W przypadku wyświetlenia komunikatu ostrzeżenia nawiąż połączenie ponownie, a w razie wystąpienia problemów z rozłączaniem zamknij grę i uruchom ją ponownie.