resident evil 4 (2005)
(Premiera: 2016) Gra Resident Evil 4 teraz na Xbox One w pełnej rozdzielczości HD 1080p ze zwiększoną liczbą klatek na sekundę. To rewolucyjne arcydzieło było punktem zwrotnym serii, w którym rozgrywkę TPP przedstawiono z nowej perspektywy. Emocjonująca fabuła Resident Evil 4, rozgrywająca się po zniszczeniu korporacji Umbrella, nie tylko zmieniła losy serii Resident Evil, ale miała również wpływ na niezliczone inne tytuły.