Ten zestaw zawiera: Recycling Center Simulator - symulator biznesowy z widokiem z pierwszej osoby. Zarabiaj pieniądze na śmieciach, zbieraj surowce do swojego centrum recyklingu z różnych miejsc, poddawaj je recyklingowi, zarabiaj pieniądze, wytwarzając nowe produkty i ulepszaj swoją fabrykę. Car Mechanic Simulator 2021 - Zacznij jako nowy właściciel warsztatu samochodowego i zapracuj na własne imperium serwisowe. Zabrudź ręce w niezwykle realistycznym symulatorze z dużą dbałością o szczegóły. Przygotuj się do pracy z ponad 4000 unikalnych części i ponad 72 samochodami. Zakasaj rękawy i zanurz się w wyjątkowo realistycznym środowisku warsztatowym.