Punch Club 2: Complete Edition
Przedstawiamy Punch Club 2: Complete Edition, twój ostateczny bilet do ringu! Ten pakiet zawiera: Punch Club 2: Fast Forward Trenuj, walcz i prowadź swojego zawodnika do mistrzowskiej chwały w tej kontynuacji ukochanego symulatora zarządzania fighterami. Dostosuj style walki, zarządzaj rutynami i zobacz, jak twój zawodnik zdobywa szczyt pod twoim kierownictwem. Punch Club 2: Iron Fist DLC Odkryj nową fabułę, ligę, umiejętności i drzewo technologiczne w Iron Fist. Zarządzaj warsztatem, trenuj swojego robota i prowadź go do zwycięstwa w Lidze Robotów. Odkryj tajemnice Secret Robo Society, poznaj prawdziwe zamiary SI i powstrzymaj zbliżającą się katastrofę, aby uratować ludzkość. Załóż rękawice, przygotuj się na epickie starcia i zanurz się w pełnej akcji świat Punch Club 2 z tą wyjątkową edycją!