PUBG - pakiet ekon. złotej bestii (1100 G-Coin)
Zabezpiecz zrzut i pochwal się bajerancką skórką złotej bestii do AUG! Zawartość: - Złota bestia - AUG - 1000 G-Coin (+100 bonusowych) *W chwili zakupu bonusowe G-Coin są dodawane do twojego konta, a skrzynkę z przedmiotami można otworzyć na karcie Personalizacja. *Ten pakiet można kupić tylko raz na danym koncie. *Bonusowe G-Coin będą dostępne przez 5 lat od zakupu.