PUBG - pakiet ekon. cyberzagrożenia (1100 G-Coin)
Zdominuj pole bitwy dzięki pakietowi ekonomicznemu cyberzagrożenia AWM! Zawartość: - Cyberzagrożenie - AWM - 1000 G-Coin (+100 bonusowych) *W chwili zakupu bonusowe G-Coin są dodawane do twojego konta, a skrzynkę z przedmiotami można otworzyć na karcie Personalizacja. *Ten pakiet można kupić tylko raz na danym koncie. *Bonusowe G-Coin będą dostępne przez 5 lat od zakupu.