Przepustka samochodowa Forza Motorsport 7
Zdobądź dziewięć pakietów samochodów za jedną, niską cenę! Przepustka samochodowa Forza Motorsport 7 zapewni ci stały dostęp do najnowszych i najlepszych samochodów w Forza Motorsport 7. Dzięki przepustce samochodowej otrzymasz 63 nowe samochody, które możesz dołączyć do kolekcji, zmodyfikować i wystawiać w wyścigach – w jednej, niskiej cenie. Przepustka samochodowa Forza Motorsport 7 dostępna jest wraz edycją Ultimate gry Forza Motorsport 7.