Pakiet samochodów Samsung QLED TV Forza Motorsport 7
Ten dodatek zawiera 7 nowych samochodów do zebrania, ścigania się i modyfikacji, m.in.: 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 1978 Porsche #78 MOMO 935/78, 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck, 1984 Nissan #20 Coca-Cola Bluebird Super Silhouette, 1957 Maserati 250F, 2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37 oraz 2017 Fiat 124 Spider Abarth. Gdy zakupisz pakiet, jednorazowo dostaniesz możliwość darmowego dodania każdego samochodu do twojego warsztatu Forza Motorsport 7. Dodatek można kupić osobno lub jako jeden z sześciu comiesięcznych pakietów samochodów zawartych w przepustce samochodowej Forza Motorsport 7.