Potion Craft: Alchemist Simulator
Potion Craft to symulator alchemika, w którym stosujesz narzędzia i składniki, aby uwarzyć mikstury. Masz pełną kontrolę nad całym sklepem: wymyślaj nowe receptury, przyciągaj klientów i eksperymentuj, ile dusza zapragnie. Pamiętaj tylko jedno: liczy na ciebie całe miasto. POZNAJ TAJNIKI WYTWARZANIA MIKSTUR Opracuj swój plan mikstur. Zmiel składniki i dokładnie wymieszaj je w swoim kociołku. Rozpal węgiel. Doprowadź do wrzenia i mieszaj. Dodaj bazę: wodę, olej lub… inny składnik. Gratuluję pierwszej mikstury! Nie było tak trudno, co? Teraz opanuj ją do perfekcji! EKSPERYMENTUJ I WYMYŚLAJ NOWE RECEPTURY Ostrożnie zaplanuj swoją trasę na mapie alchemii, aby połączyć różne efekty. Kieruj się zdrowym rozsądkiem: nie znajdziesz klientów na trującą miksturę leczniczą… prawda? A może jednak? SPRZEDAWAJ MIKSTURY Każdego dnia klienci będą przychodzić do twojego sklepu, szukając rozwiązań na ich bolączki. Poniesiesz konsekwencje w zależności od tego, co zdecydujesz się im sprzedać. Przyciągaj gildie, zaprzyjaźniaj się z poważanymi mieszkańcami (lub walcz z nimi), zdobywaj bogactwa i wpływy – a pewnego dnia możesz nawet zadecydować o losach całego miasta. KUPUJ SKŁADNIKI LUB UPRAWIAJ JE SAMODZIELNIE Każdy alchemik potrzebuje składników. Możesz je kupić od podróżujących kupców: czasem są drogie, ale udane targowanie się pozwoli ci zaoszczędzić. A możesz też uprawiać je samodzielnie! PERSONALIZUJ SWOJE WYTWORY Chcesz nadać wyjątkowy wygląd najlepszym miksturom? Śmiało! Zmień kształt butelki, typ etykiety, ikonę i kolory. Możesz nawet nadać im niestandardową nazwę i opis etykiety. Ostrożnie układaj unikalne mikstury, aby zaprezentować je na półkach i stołach w sklepie… lub beztrosko je rozrzucaj – nie powiemy ci, co robić, po prostu baw się dobrze!