Police Simulator: Patrol Officers: SUV Officer Edition
Zestaw przedsprzedażowy zawiera pełną wersję gry Police Simulator: Patrol Officers i DLC z SUV-em"Urban Terrain Vehicle" (Miejskim pojazdem terenowym). Zwiększ bezpieczeństwo w Brighton za pomocą tego dodatkowe pojazdu i aresztuj do 4 podejrzanych jednocześnie!