Pen and Paper Games Bundle
Kup taniej w zestawie te trzy znakomite i wielokrotnie nagradzane gry: Knights of Pen & Paper + Knights of Pen & Paper 2 + Galaxy of Pen and Paper! Te pixel-artowe turowe retroprzygody zapewnią Ci wiele godzin rozgrywki pełnej intryg, niebezpieczeństw i nie do końca odpowiednich odwołań do popkultury! Gry zawierają wszystkie wydane rozszerzenia z wieloma nowymi postaciami, przeciwnikami, misjami i lokacjami! ------- W grze Knights of Pen and paper, wcielisz się w drużynę graczy, którzy sami odgrywają rolę swoich postaci w klasycznej grze fabularnej w odjechanej meta-konwencji. Będąc zarówno bohaterami niezależnymi I Mistrzem Gry, możesz wybierać bitwy, w których weźmiesz udział. Zbierz zgraję potworów, które zapewnią odpowiednie wyzwanie i ciesz się z nagród po wygranej walce! ------- Włącz Knights of Pen & Paper 2 i weź udział w pixel-artowej turowej retroprzygodzie, pełnej intryg, niebezpieczeństw i nie do końca odpowiednich odwołań do popkultury! Dzięki nowym rasom krasnoludów i elfów zbierzesz drużynę swoich marzeń, wybierzesz zadania i starcia, wkroczysz do podziemi, wytworzysz potężne artefakty i pozrzędzisz na Mistrza Gry! ------- Galaxy of Pen & Paper, to turowa gra RPG, która porywa klasyczne erpegi z Twojego dzieciństwa i wystrzeliwuje je w kosmos. W odległym roku 1999, grupa przyjaciół, uzbrojona w kości i unikatowe umiejętności, stawia czoła niebezpieczeństwom nowej, zakręconej galaktyki.