Paper io 2: Complete Edition
Pomaluj mapę na własny kolor, eliminuj przeciwników, zdobywaj jak najwyższy wynik i przejmij świat Paper io. Weź udział w zaciętej rywalizacji i zostań mistrzem! Funkcje: - tyle map, ile krajów na świecie - tryb wieloosobowy dla maksymalnie 4 graczy na jednym ekranie! - ponad 90 skórek, które zmieniają także wygląd twojego terenu - 33 zabawne nakrycia głowy - gra niestandardowa z ponad 90 mapami o różnych kształtach - dopalacze pojawiające się w trakcie rozgrywki - wpadająca w ucho muzyka - proste sterowanie, dzięki któremu zagra każdy - proste zasady i mnóstwo zabawy! Suń po białej przestrzeni lub terytorium znajomych i połącz je z powrotem ze swoim kolorem, aby przejąć ten obszar. Uważaj! Gdy poruszasz się poza swoim kolorem, twój ogon jest wystawiony na atak i inni gracze mogą cię wyeliminować. Wykorzystaj strategiczne myślenie i dopalacze, aby atakować i przejmować całą białą przestrzeń, która wcześniej należała do innych graczy!