Paper io 2
Pomaluj mapę na swój kolor, wyeliminuj przeciwników, zdobądź najwyższy wynik i przejmij kontrolę nad światem Paper io. Rywalizuj w zaciętej bitwie i zostań mistrzem! Przesuwaj się nad białą przestrzenią lub terytorium znajomych i utwórz połączenie z powrotem do własnego koloru, aby przejąć ten obszar. Uważaj! Kiedy poruszasz się poza swoim kolorem, twój ogon jest narażony na atak i możesz zostać wyeliminowany przez innych. Wykorzystaj swoje umiejętności strategiczne i ulepszenia, aby zaatakować i przejąć wszystkie białe pola, które wcześniej należały do innych graczy! Cechy: - tyle map, ile jest krajów na świecie - 14 skórek, które zmieniają również wygląd terenu - tryb multiplayer do 4 graczy na jednym ekranie! - niestandardowa gra z 45 mapami o różnych kształtach - ulepszenia pojawiające się podczas gry - chwytliwa muzyka - łatwe sterowanie, więc każdy może grać - proste zasady i mnóstwo zabawy!