Pakiet Forza Horizon 3 i Forza Horizon 2
Dzięki temu pakietowi Forza Horizon 2 i Forza Horizon 3 świat staje się twoim placem zabaw. Kup dwie z najlepszych w historii gier wyścigowych z otwartym światem za jedną, niską cenę. Gdy kupisz ten pakiet, Forza Horizon 3 będzie dostępna dla ciebie na platformy Xbox One i Windows 10. W Forza Horizon 2 możesz grać tylko na Xboksie One. FORZA HORIZON 3 EDYCJA STANDARDOWA Zarządzasz festiwalem Horizon. Personalizuj każdy element, zatrudniaj i zwalniaj znajomych, zwiedzając Australię w jednym z 350 najlepszych samochodów świata. Niech twój Horizon będzie najwspanialszą imprezą na cześć samochodów, muzyki i wolności, jaką daje szosa. Jak tego dokonasz, zależy tylko od ciebie. Gdy kupisz ten pakiet, Forza Horizon 3 będzie dostępna dla ciebie na platformy Xbox One i Windows 10. FORZA HORIZON 2 EDYCJA STANDARDOWA W Forza Horizon 2 czeka cię świat pełen piękna i wolności! Zwiedzaj tę otwartą krainę z dynamicznie zmieniającą się porą dnia i efektami pogodowymi we wspaniałej rozdzielczości 1080p. Wsiądż do ponad 200 samochodów i przemierzaj nimi południową Europę na wspaniałych trasach ogromnego, całkowicie otwartego świata wolności.