Echo Generation 2
Echo Generation 2 to turowy RPG/karcianka sci-fi autorstwa twórców nagradzanego hitu Echo Generation (Najlepsza gra indie, Najlepsza fabuła, Najlepsza ścieżka dźwiękowa). W Echo Generation 2 wkraczasz w przeszłość jako Jack, ojciec. Historia zaczyna się niewinnie, od rodzinnych wakacji, ale nasz bohater trafia na tajemnicze eksperymenty i niemożliwe rzeczywistości, a w końcu odkrywa ukrytą za tym wszystkim prawdę. Cechy gry Sześć grywalnych postaci Stwórz swoją drużynę z sześciu różnych postaci, z których każda ma własne umiejętności, talie, i powiązane z nią style gry. Weź udział w zawodach trzyosobową drużyną i odkryj, jak różne postaci działają razem, odblokowując potężne synergie. Zmiażdż wroga Opanuj strategiczny system postaw, który wynagradza planowanie i działanie we właściwym momencie. Łącz symbole, by przebijać się przez obronę wroga oraz używać druzgoczących kombinacji. Stwórz swoją strategię Spersonalizuj swój styl gry, wykorzystując różne talie, drzewka umiejętności i ulepszenia odznak. Ukształtuj każdego bohatera tak, by pasował do twojego podejścia i eksperymentuj ze składem drużyny, by pokonać zagrożenie. Wieloaspektowa opowieść Doświadcz opartej na postaciach narracji opowiedzianej z kilku perspektyw. W każdym rozdziale spotkasz innych bohaterów i różne światy o różnej atmosferze, od horroru noir po pełen neonów cyberpunk. Gdy będziesz poznawać te historie, zaczniesz zauważać, że się zazębiają, ukazując kryjącą się za nimi większą tajemnicę. Pikselowa grafika retro w 3D Zanurz się w szczegółowym voxelowym świecie, żywym, kolorowym i nostalgicznie ostrym, łączącym w sobie retro urok ze współczesną jakością grafiki. Podkręć syntezatory Lataj po kosmosie, słuchając inspirowanych latami 80. analogowych utworów synthowych Pushera, który powraca z zupełnie nową międzygalaktyczną ścieżką dźwiękową.