Zestaw obejmuje: – 1000 monet Overwatch – Dostęp do Sojourn, Królowej Junkertown, Kiriko i Ramattry – Dostęp do wszystkich bohaterów z klasycznego Overwatch Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji bohaterów. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej.