ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 - Pre-Order
Zamów grę „ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4” w przedsprzedaży i zdobądź następującą zawartość dodatkową: – strój „Dynasty Warriors” dla Lawa, – strój „Dynasty Warriors” dla Hancock, – wczesne odblokowanie braci Vinsmoke. Seria „PIRATE WARRIORS” to znakomite połączenie popularnego anime „ONE PIECE” oraz przepełnionej akcją serii „WARRIORS”, światowy fenomen, który sprzedał się w ponad czterech milionach kopii! Głównym założeniem rozgrywki jest walka z hordami wrogów i przeżywanie przygód z sojusznikami, co pozwala doświadczyć niesamowitych emocji rodem z anime „ONE PIECE”! „ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4” to najnowsza odsłona serii „PIRATE WARRIORS”! Koncepcja odwzorowania prawdziwego pola bitwy „ONE PIECE” sprawia, że budynki będą drżeć w posadach i obracać się w gruz, a atakom towarzyszyć będą tumany kurzu i dym, dzięki czemu głęboko zanurzysz się w świat „ONE PIECE”! Dodanie zupełnie nowych elementów, których nie udało się wprowadzić w poprzednich odsłonach serii, pozwoliło nam stworzyć jeszcze bardziej porywającą wersję „PIRATE WARRIORS”!