DRAGON BALL Z: KAKAROT
Przeżyj raz jeszcze historię Son Goku i pozostałych wojowników Z w DRAGON BALL Z: KAKAROT! Poznaj świat DRAGON BALL Z poza legendarnymi starciami, walcząc, łowiąc ryby, jedząc i trenując z Son Goku, Son Gohanem, Vegetą i pozostałymi. Odkrywaj nowe miejsca i przygody, biorąc udział w niesamowitej opowieści i tworząc potężną więź z bohaterami uniwersum DRAGON BALL Z.