DRAGON BALL Z: KAKAROT Pre-Order Bundle
Kup w przedsprzedaży cyfrową wersję DRAGON BALL Z: KAKAROT, a otrzymasz przedmiot do gotowania zapewniający stałą premię do ATK wręcz i PZ, zadanie dodatkowe oraz możliwość wcześniejszego odblokowania menu treningu pozwalającego na walkę z Bonyu, nową postacią stworzoną przez Akirę Toriyamę, ojca serii Dragon Ball. Przeżyj raz jeszcze historię Son Goku i pozostałych wojowników Z w DRAGON BALL Z: KAKAROT! Poznaj świat DRAGON BALL Z poza legendarnymi starciami, walcząc, łowiąc ryby, jedząc i trenując z Son Goku, Son Gohanem, Vegetą i pozostałymi. Odkrywaj nowe miejsca i przygody, biorąc udział w niesamowitej opowieści i tworząc potężną więź z bohaterami uniwersum DRAGON BALL Z.