ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Deluxe Edition - Pre-Order
Zamów grę ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 w przedsprzedaży i zdobądź następującą zawartość dodatkową: – strój „Dynasty Warriors” dla Lawa, – strój „Dynasty Warriors” dla Hancock, – wczesne odblokowanie braci Vinsmoke. Edycja Deluxe obejmuje: – podstawową wersję gry, – przepustkę postaci, która zawiera 9 postaci oraz możliwość wczesnego odblokowania postaci Charlotte Katakuriego. ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 to najnowsza odsłona serii PIRATE WARRIORS! Piraccy Wojownicy powracają wraz z jeszcze bardziej elektryzującą historią, nowymi miejscami i zwariowanymi do reszty atakami – to wszystko w ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4. Wybierz jedną ze swoich ulubionych postaci i pokonaj ogromną liczbę wrogów w kultowych momentach z anime „One Piece”.