Octodad: Dadliest Catch
Octodad: Dadliest Catch to gra o destrukcji, oszustwie, a także o tym jak to jest być ojcem. Gracz kontroluje Oktotatę, elegancką ośmiornicę przebraną za człowieka i starającą się wieść normalne życie. Egzystencja Oktotaty to nieustanna walka o przetrwanie, gdyż musi on mistrzowsko opanować pozornie proste zadania niedostosowane do jego pozbawionych kości macek, a także pilnować, żeby jego morskie korzenie pozostały dla jego ludzkiej rodziny tajemnicą. W tym rozwinięciu do uwielbianej przez was pierwszej części gry, nasz głowonogi bohater wpadł prosto pomiędzy rosnącą nieufność swojej żony, a także fatalną w skutkach wycieczkę do pobliskiego akwarium! Czy masz w sobie dość ojcostwa żeby przejąć kontrolę nad tytułowym tatą-ośmiornicą w czasie, gdy on stara się ukryć swoją głowonogą naturę przed swoją rodziną i jednocześnie wyjść z tego ze wszystkimi mackami w całości?