Not for Broadcast Deluxe Edition
Not For Broadcast w Edycji Deluxe zawiera oryginalną wersję gry oraz Przepustkę Sezonową. Pomóż łowcom duchów odkryć tajemnicę nawiedzonego studia filmowego w dodatku „Live & Spooky” (premiera 23 marca 2023 roku), poznaj szokujące szczegóły z życia nowego, enigmatycznego premiera Petera Clementa w „Bits Of Your Life” i weź udział w telewizyjnym eksperymencie naukowym dzięki „The Timeloop”!