Not For Broadcast: Tiny Trophy
Przedstawiamy nasz wspaniały, ekskluzywny „bonus” przedsprzedażowy – nagrodę Not For Broadcast! Ta olśniewająca statuetka nie jest zwykłym świecidełkiem, a szanowanym symbolem talentu i oddania światu telewizji. Choć niewielka (bo mierząca 3 centymetry), nagroda ta zachwyca zarówno formą, jak i treścią. Misterne zdobienia i niepowtarzalny design to świadectwo kunsztu jej twórców – rzemieślników z niewielkiego zamorskiego zakładu. Lśniąca podstawka z imitacji marmuru stanowi solidną bazę dla delikatnej konstrukcji, której pozłacana powierzchnia podkreśli twoją wielkość i pozycję. To namacalny dowód twojej pasji i zwiastun godzin, jakie spędzisz w reżyserce Kanału Pierwszego, realizując najwyższej jakości programy dla naszych widzów. Niech przypomina ci, jak ważni są w naszej pracy, i jak ważnym elementem zespołu ty jesteś dla nas. Gdy najdzie cię chwila zwątpienia, weź tę statuetkę do ręki, a natychmiast poczujesz, że wszystko będzie dobrze. Stawiając tę nagrodę na biurku, wzbudzisz zazdrość całego zespołu. Każdy, kto na nią spojrzy, doceni jej elegancję oraz poświęcenie, o jakim świadczy. Pozwoli ci to z dumą ogłosić współpracownikom, że jesteś jedną z pierwszych osób, które zakupiły grę w przedsprzedaży, na co odpowiedzą: „jaką znowu grę?” i „co to jest przedsprzedaż?”. Ten zachwycający artefakt świata gier będzie idealnym dodatkiem do każdej kolekcji oraz symbolem twojej miłości do telewizyjnej kariery, prawdy i uniwersum Not For Broadcast. Nie przegap tej wyjątkowej okazji i zamów grę przed 23 marca, a nagroda zagości na twoim biurku już pierwszego dnia w pracy! Uwaga: zgodnie z sugestią działu prawnego Kanału Pierwszego podkreślamy, że rzeczona nagroda ma formę cyfrową (złożoną z wielokątów i tekstur) i nie jest przedmiotem „fizycznym” w tradycyjnym, nużącym, prawnym znaczeniu tego słowa.