Not For Broadcast: The Timeloop
Zespół wiadomości powraca w pełnym składzie Dołącz do pełnej ekipy wiadomości (w tym Jeremy'ego Donaldsona, Megan Wolfe i Jenny) po raz pierwszy od 2020 roku. Połącz siły ze starymi znajomymi (m.in. z Alanem Jamesem), próbując uwolnić się z czasowej pętli, w której tkwisz razem z Bosemanem. Odnajdź się w czasowej pętli W ramach nowego, pełnego napięcia wątku trafiasz do tajemniczej pętli czasu. Znajduj nowe wskazówki wraz z każdym podejściem i połącz fakty, by odkryć prawdę o sekretach „newsroomu”. Najdłuższy utwór FMV w historii Zatrać się w epickiej muzycznej podróży z prawdopodobnie najdłuższym utworem w historii gier FMV – trwa ponad 14 minut! Nie będziemy psuć ci niespodzianki i tłumaczyć jego obecności, ale uwierz nam, że czeka cię nie lada gratka! Domknięcie wątków z głównej odsłony gry Poznaj ostatnie tajemnice – dodatek The Timeloop domknie część niezakończonych wątków z głównej odsłony gry i pomoże ci dowiedzieć się więcej o ulubionych postaciach. Poznaj emocjonujący finał Jako finałowy dodatek, The Timeloop służy za ostatni rozdział sagi Not For Broadcast. Przygotuj się na pełną napięcia fabułę, wymagające łamigłówki i niezapomniane zakończenie, które nie pozwoli ci oderwać się od ekranu. Odnajdź się w pętli, odkryj prawdę i zmierz się z wyzwaniami samego czasu, współpracując z ulubionym zespołem wiadomości… i Bosemanem!