NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION
Dołącz do kampanii wyborczej w tej wyprodukowanej przez studio Roll7 zabawnej grze politycznej 2.25D w stylu pixel art. Strzelaj, ślizgaj się i pokonaj 28 poziomów okraszonych brytyjskim humorem, starając się przekonać wszystkich do głosowania na BunnyLorda. Używaj nieuzasadnionej siły we właściwy sposób w tej dynamicznej grze, w której trzeba biegać, strzelać i kryć się. Intuicyjny system ukrywania się za obiektami umożliwia wykonywanie ślizgów, przewrotów i skoków za osłonę. Unikaj nieprzyjacielskiego ognia, aby później uderzyć w niego, posłać na deski albo zasypać setkami kul. Wybierz jednego spośród 9 bohaterów, z których każdy charakteryzuje się własnym stylem gry i sposobem walki z przestępcami. Odstrzeliwuj szumowiny za pomocą strzelby Cletusa, rozcinaj ich na kawałki za pomocą katany Kimmy albo wal prosto w twarz młotem Ronalda. Wykonuj z pełną bezwzględnością główne i poboczne (czasami losowe) zadania, ale przygotuj się na nieoczekiwane wydarzenia, które mogą błyskawicznie odwrócić sytuację na korzyść antybohaterów. Pomiędzy tobą a zwycięstwem w wyborach stoją tylko antyterroryści, uzbrojeni emeryci, śmigłowce bojowe, pandy, mopsy oraz samurajowie ze skłonnościami samobójczymi. W NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION dostępna jest kampania „ME, MYSELF & BUNNYLORD” umożliwiająca grę samym BunnyLordem! Używaj nieuzasadnionej siły we właściwy sposób, aby zaradzić jego problemom z kontinuum czasoprzestrzennym i przywrócić równowagę we wszechświecie w nowej przygodzie zawierającej 3 nowe misje oraz nowych złoczyńców, nowe ustawienia i nowe wyzwania.