Nice Day for Fishing
Ekipa odpowiedzialna za Viva La Dirt League przedstawia epicką i fantastyczną opowieść pełną przygód i… łowienia ryb? Kiedy bohaterki i bohaterowie krainy Azerim znikają w niewyjaśnionych okolicznościach, złowroga siła zagraża wolności wszystkich ziem! Rybak Baelin, poboczna postać w grze, musi stanąć w obronie miasteczka Honeywood w jedyny znany sobie sposób! Jednak coś się zmieniło… nie jest już tylko poboczną postacią… jest teraz awanturnikiem! Czy udźwigniesz odpowiedzialność, którą niesie ze sobą ta zmiana?! Walcz z rybami z pomocą precyzji i magii, rozwijaj swoje umiejętności, pokonaj zło i odbuduj Honeywood. Dzień dobry! Niezły dzień na ryby, no nie? Epickie wędkarskie zmagania Weź udział w zażartej rywalizacji z rybami, by wykonywać misję, zwiększać swoją siłę i zdobywać nowe czary, które pomogą ci w walce z pokrytymi łuskami przeciwnikami. Użyj odpowiedniej przynęty podczas łowów i precyzyjnie wykonuj ataki, by osiągnąć perfekcyjne zwycięstwo. Uważaj na rybich bossów kryjących się w głębiach, którzy wystawią twoje umiejętności na prawdziwą próbę. Odkryj krainę Azerim Eksploruj czarującą krainę Azerim, na lądzie i pod falami. Pokonaj las Honeywood w drodze na wybrzeże, gdzie znajdziesz nowe misje, nowe osoby do uratowania i nowe ryby do złowienia. Poradź sobie z podwodnymi prądami, by zarzucić wędkę w trudno dostępne jaskinie. Ulepsz swoją żyłkę, by móc zanurzyć się w głębiach otchłani. Nowy sprzęt, nowe mechaniki rozgrywki Każdy awanturnik zasługuje na najlepsze narzędzia do wykonania swojej misji. Chociaż Baelin jest tylko skromnym rybakiem, gdy stanie się awanturnikiem, wędka będzie jego bronią, łódź — rumakiem, a kapelusz — zbroją. Upewnij się zatem, że masz pod ręką odpowiednie wyposażenie! Magnetyczny haczyk pozwoli na bezproblemowe wydobywanie skarbów ukrytych we wrakach, a potężny świder umożliwi przebicie ścian jaskiń i otwarcie nowych przejść. Ulepsz swoją wędkę, by zwiększyć siłę i zmieniaj żyłki na lepsze, by móc łowić w jeszcze większych głębinach, w których czają się potężne i niełatwe do złapania ryby. Odbuduj Honeywood W trakcie przygód znajdziesz cenne surowce w zakamarkach wraków statków pokonanych przez morze. Możesz ich użyć do odbudowania zniszczonej wioski. Poproś drwala o pomoc w przywróceniu dawnej chwały Honeywood. Każdy ulepszony budynek to więcej opcji wyposażenia i misji u handlarzy. Zbierz kolekcję Udowodnij swoją wartość potężnemu bogu łowienia ryb, składając przed jego posągiem ofiary z pełnych kolekcji z każdego regionu, by otrzymać w zamian błogosławienia w postaci ulepszonych umiejętności.