Neverwinter
Doświadcz Lochów i Smoków jak nigdy dotąd - Neverwinter to MMORPG akcji łączące intensywną walkę z klasyczną rozgrywką D&D. Podróżuj przez miasto Neverwinter i legendarny subkontynent Faerûn, i zmierz się z przeciwnikami z największych legend D&D. Zbuduj swoją własną legendę - Wprowadź swoje przygody w życie dzięki kultowym klasom i rasom D&D, zawansowanym ścieżkom chwały, towarzyszom i niezwykłą gamą opcji dostosowywania. Niezależnie od tego, czy polujesz na smoki i beholdery w rozległych podziemiach, czy walczysz z innymi graczami na Szczycie Lodowej Iglicy, dowiesz się, dlaczego Neverwinter jest ostatecznym doświadczeniem Dungeons & Dragons. Zoptymalizowane dla Xbox One - Neverwinter wprowadza klasyczne przygody Dungeons & Dragons do w pełni zoptymalizowanego świata Xbox One. Szybka, pełna akcji rozgrywka Neverwinter została przeniesiona na kontroler Xbox One, zapewniając poszukiwaczom przygód łatwe i przyjemne poruszanie się po polu bitwy i rzucanie potężnych zaklęć. Gracze na Xbox One mogą także użyć swojej listy znajomych Xbox One by znaleźć i utworzyć z nimi grupę w trakcie zwiedzania klasycznych lokacji świata Dungeons & Dragons. Gra dostępna jest po angielsku, francusku, niemiecku, włosku, rosyjsku, polsku i turecku. Dodatkowe wymagania systemowe: Prędkość szerokopasmowego połączenia internetowego wynosząca minimum 512 Kbps jest wymagana by mieć dostęp do wszystkich funkcji gry.