Neverwinter: Uprising Lancer Pack
Wyrusz ochoczo w sam środek bitwy, ramię w ramię z wojownikami Gith, z najnowszym pakietem do Neverwinter „Uprising Lancer Pack”! Rasa Gith walczy z Illithidami od wieków – a teraz, gdy muszą powstrzymać ich przed zdobyciem potężnego artefaktu, czas najwyższy wspólnie zakończyć ich tyranię. Kup ten zestaw, aby ulepszyć swój ekwipunek przy pomocy insygniów i materiałów do rafinacji, i kontynuuj walkę z tymi bezwzględnymi łupieżcami umysłów! Pakiet zawiera: 200 szt. waluty ZEN 3x zestaw legendarnych insygniów do wyboru 25x znak „Preservation Ward” Tytuł do gry „<Lancer>” Pakiet można kupić tylko raz na konto. Tytuł może zostać odebrany przez każdą postać na koncie. Waluta ZEN przypisze się do konta po zakupie. Cała reszta zawartości jest do odebrania wyłącznie przez jedną postać na koncie.