5300 Neverwinter Zen
Zen to nazwa wirtualnej waluty używanej w Neverwinter. Zen można użyć do zakupu przedmiotów takich jak kosmetyczne ulepszenia, akcesoria, dostępni w grze towarzysze i wierzchowce, i inne!