NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 1
■ Zawiera 11 tytułów! Do 10 klasycznych tytułów od Namco, z których niektóre nigdy nie zostały zlokalizowane na zachodzie, dołączona została wersja „Pac-Man Championship Edition” stylizowana na NES! (Dostępne tytuły: Galaxian, Pac-Man, Xevious, Mappy, Dig Dug, The Tower of Druaga, Sky Kid, Dragon Buster, Dragon Spirit: The New Legend, Splatterhouse: Wanpaku Graffiti i Pac-Man Championship Edition) ■ Wyposażone w wygodne, współczesne funkcje! Wygodne opcje, takie jak „funkcja zapisu”, pozwalająca ci przerwać grę w dowolnym momencie, oraz „funkcja powtórki”, dzięki której zagrasz jeszcze raz, w ostatniej chwili.