My Time at Sandrock Online
Musisz posiadać wersję jednoosobową "My Time at Sandrock", aby móc grać w trybie wieloosobowym. Witaj budowniczy, witaj w tętniącym życiem i pełnym pasji mieście Sandrock, a teraz możesz zaprosić do 3 przyjaciół do wspólnej przygody. W trybie wieloosobowym NPC w mieście będą wydawać różnorodne interesujące zadania dla ciebie i twoich przyjaciół. Dzięki ścisłej współpracy z przyjaciółmi przy wykonywaniu tych zadań nie tylko zbudujesz piękniejsze budynki miejskie, co uczyni Sandrock bardziej prosperującym, ale także przyniesiesz bogatą różnorodność rozgrywki. Na przykład, w wolnym czasie możesz grać w mahjong ze swoimi przyjaciółmi, ciesząc się zrelaksowanymi i przyjemnymi momentami wypoczynku. Ponadto, ty i twoi przyjaciele możecie swobodnie rozwijać różne relacje z NPC w Sandrock. Możesz budować głębokie przyjaźnie z NPC lub nawiązywać romantyczne związki. W Sandrock twoja historia należy do ciebie. W trybie wieloosobowym "My Time at Sandrock" przeżyjesz niezliczone niezapomniane chwile ze swoimi przyjaciółmi. Nie możemy się doczekać, abyś przyniósł więcej radości i witalności do Sandrock. Życzymy miłej zabawy!