MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Pre-Order
Zamów MY HERO ONE'S JUSTICE 2 przed premierą, aby otrzymać następującą zawartość: – Wczesne odblokowanie Nomu i dwóch innych grywalnych postaci – 4 dodatkowe elementy personalizacji w grze Powyższy „Nomu” jest inny od normalnej wersji postaci. Dodatek Nomu może zostać wydany później. Dodatek za zakup poprzedniej gry, MY HERO ONE'S JUSTICE: – Specjalny element personalizacji dla postaci Izuku Midoriya Specjalny element personalizacji dla postaci Izuku Midoriya może zostać wydany później. Aby otrzymać dodatek za zakup poprzedniej gry, musisz posiadać dane zapisu z MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, szalona kontynuacja kultowych walk na arenie, MY HERO ONE'S JUSTICE, dokonuje bohaterskiego debiutu! Skorzystaj ze specjalnych zdolności postaci i weź udział w epickich starciach jeden na jeden na ogromnych arenach!