OK K.O.! Let's Play Heroes
To gra stworzona w oparciu o hit Cartoon Network, której głównym bohaterem jest miniaturowy K.O. walczący, robiący wślizgi i ciosy combo, torując sobie drogę przez hordy robotów Lorda Boxmore'a, aby ocalić Lakewood Plaza Turbo przed okrutnym Lordem Boxmanem. W tej grze przygodowej stworzonej w oparciu o przepełnioną akcją animowaną bijatykę możesz rozwijać umiejętności, odblokowywać nowe ciosy, zbierać karty bohaterów Plazy, a następnie wykorzystywać ich moce w walkach podczas wykonywania mnóstwa szaleńczych zadań. K.O. JEST OK! Wpadaj w wir walki, zdobywaj umiejętności w walce, aby podnieść poziom K.O. i odblokowuj nowe potężne ciosy! ZWIEDŹ LAKEWOOD PLAZA TURBO! Trzymaj się blisko ulubionych bohaterów Lakewood Plaza Turbo, bierz udział w szaleńczych walkach z robo-najeźdźcami i wykonuj zadania dla zwariowanych postaci! ZBIERZ WSZYSTKIE KARTY MOCY! Zbierz wspaniałą kolekcję Kart mocy. Każda karta po odblokowaniu pozwala na przeprowadzenie potężnego ataku wspomagającego bohatera podczas walk! ORYGINALNA FABUŁA I LEKTOR Sam twórca serialu, Ian Jones-Quartey nadzorował tę produkcję, OK K.O.! Let's Play Heroes to zupełnie nowa fabuła z głosami aktorów z serialu! Dialogi w grze są dostępne także w języku francuskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim oraz w meksykańskiej odmianie hiszpańskiego i brazylijskiej odmianie portugalskiego, natomiast dubbing dostępny jest w amerykańskiej odmianie języka angielskiego.