MX vs ATV Legends
Ruszaj po zwycięstwo na motorze, quadzie lub terenówką w MX vs ATV Legends! Czekają nowe otwarte obszary i tryb kariery, w którym poznasz blaski i cienie życia światowej sławy profesjonalnego kierowcy. Stań się prawdziwą legendą off-roadu! Nastał twój czas! O grze: – Ścigaj się na podzielonym ekranie lub nawet z 16 graczami online w rozgrywkach drużynowych. – Rywalizuj w trybie kariery, gdzie twoje wybory zdecydują o dostępnych sponsorach i wydarzeniach, na które zostaniesz zaproszony. – Poznaj nowy tryb Szlaku, oferujący emocjonujące terenowe wyścigi i wiele niespodzianek, które wystawią twoje umiejętności na próbę. – Modyfikuj wygląd kierowcy i pojazd dzięki najnowszym częściom i sprzętowi najlepszych marek ze świata off-roadu. – Pokonuj trudny teren mając jeszcze większą kontrolę nad pojazdem, dzięki dopracowanemu systemowi fizyki.