MX vs ATV Legends - Lawrence Dog Pound Pack
Ścigaj się niczym mistrz na trzech zupełnie nowych trasach kompleksu Lawrence Dog Pound! BONUS: Ciesz się zremasterowaną wersją Flying Moto Ranch z MX vs ATV All Out zawierającą 9 wydarzeń + przestrzeń do jazdy swobodnej.