Slayground
Wykonuj niesamowite whipy tak jak freestyle'owy fenomen Axell „Slay” Hodges na jego własnym Slaygroundzie! Opanuj trasę, którą Axell jeździ każdego dnia w swoich nagraniach! Pakiet tras Slayground zawiera dwie trasy Nationals i jedno ogromne środowisko freestyle'owe.