MX vs ATV Legends Icon Pack
MX vs ATV Legends Icon Pack to największa edycja kolekcjonerska w historii serii MX vs ATV dostępna wyłącznie przez ograniczony czas! Oprócz pakietu personalizacji i 22 dodatkowych tras, Icon Pack zawiera 36 pojazdów OEM od topowych producentów w wyścigach off-road. Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Polaris, Suzuki i Yamaha! Wszystkie 36 pojazdów będzie dostępne, gdy zaczniesz rozgrywkę, a 22 dodatkowych tras zostanie udostępnionych w ramach 3 pakietów DLC w roku 2022!