Mutant Football League - Complete Bundle
To kompletny pakiet zawierający całą kolekcję Mutant Football League oraz bilet na wspaniałą, zabawną i zawziętą parodię profesjonalnego futbolu amerykańskiego. Ekstrawagancja piłkarska w stylu zręcznościowym 7 na 7, w której krwiożercze supergwiazdy wychodzą na boisko, aby stoczyć bitwę w najbardziej brutalnej grze w historii! Fantastyczne areny wypełnione śmiercionośnymi pułapkami tworzą scenę chaosu, w którym zwycięstwo można wygrać, zdobywając więcej punktów niż przeciwnik lub po prostu go niszcząc – najlepsze osiągnięcie jest możliwe dzięki Dirty Combos. Takie podejście przeczy utartym sportowym regułom i zabiera Cię w szaloną podróż po świecie, gdzie zasady są po to, by je łamać, a chaos nie zna granic. Zawiera zaktualizowane składy drużyn i oceny zawodników na początek sezonu 2023! Tryb dynastii Zostań głównym trenerem i dyrektorem generalnym drużyny w tej podróży dla jednego gracza. Zamień grupę niesprawdzonych debiutantów w niesamowite gwiazdy, wygrywając wiele Mayhem Bowls w ciągu wielu sezonów i wyryj swoje imię oraz nazwę swojego klubu jako kolejną dynastię w historii MFL. Na drodze do chwały znajdziesz: wielosezonową rozgrywkę, wymianę graczy, gromadzenie doświadczenia w grze i zdobywanie poziomów przez graczy, zarządzanie budżetem zespołu, tworzenie własnej strategii na podstawie różnych schematów taktycznych i zatrudnianie wolnych agentów. 8 typów graczy Dzikie wilkołaki, demony zrodzone w piekle, przebiegłe szkielety czaszek, opancerzone boty-wojowniki, zmutowane cyborgi, kryminalni kosmici lub zmutowani ludzie, a nawet potworne orki – wszyscy tutaj posiadają specjalne umiejętności, zdolności i cechy. Tryb wieloosobowy Niezależnie od tego, czy wolisz bitwy online dla dwóch graczy, czy lokalne pojedynki dla jednego gracza, Mutant Football League oferuje jedno i drugie. Możesz rywalizować z przyjaciółmi lub połączyć siły, aby pokonać przeciwników. Wyjątkowe drużyny i stadiony Wybieraj spośród 36 drużyn, w tym Karcass City Creeps, Killadelphia Evils i Blitzburgh Steelheads, wszystkie z unikalnymi polami, które oferują różnorodne śmiercionośne przeszkody, w tym miny lądowe, pułapki, ogniska, toksyczne fosy i piły. Brudne kombinacje Zabrudz sobie ręce, aby podbić górę. Przekupywanie sędziego, rzucanie bombami lub nagły atak ze strzelby lub piły łańcuchowej są przydatne, jeśli chodzi o sianie spustoszenia wśród niczego niepodejrzewających przeciwników. Hall of Fame Komentator sportowy Legendarny komentator NBA Jam i NFL Blitz, Tim Kitzrow tworzy niezapomnianą atmosferę w każdym meczu i zagraniu.