Brainwashington Cadavers
Drużyna Brainwashington Cadavers Drużyna Cadavers ma dominującą linię defensywną wypełnioną takimi talentami jak Jonathan Stallion i Ace Stung. Te dwa Blitzer są tak groźne, że doprowadzają rozgrywających drużyn przeciwnych(QB) do sikania w spodnie. W ofensywie cała nadzieja na wejście do play-off spoczywa na dokładności QB Scarsome Wince i umiejętnościach jego głównego celu Scary McScorein. Insurrection Field Grając przeciwko lub w drużynie Brainwashington Cadavers, trafiasz na Insurrection Field, śmiertelnie niebezpieczne pole usiane minami, dołami z toksycznymi odpadami i pilarkami wewnątrz czerwonej strefy. Wątek muzyczny Ready for War Autorzy: Panauh Kalayeh, Robert Goerge Grant, Mikhail O. Johnson i James Desmond Udostępnione przez APM Music Do tej aplikacji jest wymagana podstawowa wersja gry Mutant Football League.